‏ اطلاعاتی درباره هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت

هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت

خانم ها و آقایان در هر سنی به خصوص در سنین پیری و میانسالی به انجام چکاپ کامل نیاز دارند. با انجام به موقع آزمایشات و تشخیص سریع بیماری ها روند درمان تسریع پیدا می کند. در صورت تشخیص زود هنگام بیماری می توان از بروز عوارض و پیشرفت عارضه پیشگیری کرد. در صورتی که تعدادی از فاکتورها در آزمایش چکاپ کامل زیاد یا کمتر از حد نرمال باشد، احتمالاً مبتلا به یک نوع بیماری شده اید. همچنین، انجام آزمایشات دوره ای به فرد و پزشک در تشخیص علائم هشداردهنده بروز بیماری های مختلف کمک نیز می کند. هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت قابل پرداخت است.

مهم ترین انواع آزمایش چکاپ

در این بخش، شما را با انواع آزمایش چکاپ آشنا می کنیم. پرداخت هزینه آزمایش چکاپ با بیمه سلامت از طریق دریافت خدمات آنی آزما امکان پذیر است. انواع مهم آزمایشات خون عبارتند از:

  • آزمایش تیروئید با آنی آزما

یکی از غدد تنظیم کننده متابولیسم، غده تیروئید است. در صورت فعالیت زیاد این غذا، امکان ابتلا به کم کاری تیروئید وجود دارد. نشانه های کم کاری تیروئید شامل افزایش ضربان، کاهش وزن، خستگی، یبوست، مشکل در خوابیدن، متابولیسم آهسته و کند است. به طور معمول، خانم ها بیشتر از آقایان به بیماری کم کاری تیروئید مبتلا می شوند. آزمایش تیروئید یکی از مهم ترین آزمایشات چکاپ است. شما می توانید با مراجعه به آنی آزما اقدام به پرداخت هزینه‌ آزمایش‌ چکاپ‌ کامل با بیمه سلامت کنید.

  • آزمایش دیابت در منزل

یکی از آزمایشات لازم برای افراد در سنین مختلف، آزمایش دیابت است. افراد مبتلا به دیابت به طور معمول دارای علائمی از قبیل گرسنگی زیاد، کاهش وزن زیاد، تشنگی به صورت مداوم، افزایش ادرار هستند. در صورتی که این علائم را دارید، به منظور انجام آزمایش چکاپ کامل به پزشک مراجعه کنید. پزشک پس از بررسی علائم، آزمایش چکاپ کامل را برای شما تجویز می کند. با انجام آزمایش چکاپ در آنی آزما می توانید از میزان قند خون بدن خود مطلع شوید. اگر میزان قند در سطح نرمال نباشد، احتمال ابتلا به دیابت وجود دارد. هزینه آزمایش چکاپ کامل بیمه سلامت با توجه به آزمایشگاه مورد نظر متفاوت است.

  • آزمایش کلسترول خون با آنی آزما

کلسترول خون اگر بالا باشد، احتمال بروز بیماری های قلبی افزایش پیدا می کند. پس در صورتی که قصد پیشگیری از مشکلات قلبی را دارید، انجام این آزمایش خون را فراموش نکنید. به منظور انجام چکاپ کامل خون بهتر است که 12 ساعت پیش از انجام آزمایش ناشتا باشید.  میزان تری گلیسرید و کلسترول خوب و بد در این آزمایش خون مشخص می شود. آزمایش کلسترول خون در آزمایش چکاپ کامل انجام شود. شما می توانید با مراجعه به آنی آزما هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت را پرداخت کنید.

معرفی انواع آزمایش خون
معرفی انواع آزمایش خون
  • آزمایش کلیه در منزل

عملکرد کلیه در بهبود سلامت کلی بدن نقش دارد. یکی از آزمایشات چکاپ، آزمایش خون و ادرار برای سنجش سلامت کلیه ها است. در صورت احساس درد در کلیه، پزشک انجام این آزمایش خون را برای فرد تجویز می کند. انجام آزمایشات چکاپ به صورت دوره ای می تواند هزینه هایی را به همراه داشته باشد. البته، این هزینه ها تحت پوشش بیمه قرار می گیرد. در کل، امکان پرداخت هزینه‌ آزمایش‌ چکاپ‌ کامل با بیمه سلامت وجود دارد.

هزینه آزمایش چکاپ در آنی آزما

هزینه­ی آزمایش چکاپ با بیمه براساس فاکتورهایی از قبیل نوع آزمایش، تجهیزات مورد نیاز برای آزمایش و  فرد متخصص برای انجام این کار مشخص می شود. به منظور اطلاع از هزینه آزمایش چکاپ کامل در منزل می­توانید با کارشناسان آنی آزما تماس بگیرید تا به صورت کامل از هزینه ­ها مطلع شوید.

آنی آزما در تلاش است که بهترین خدمات درمانی را در کوتاه ترین زمان با هزینه مناسب در اختیار شما قرار دهد. هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت نیز امکان پذیر است. در صورتی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارید، بخشی یا قسمتی از هزینه آزمایش چکاپ توسط بیمه پرداخت می شود.

هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت
هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت

پرداخت هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت

یکی از خدمات آنی آزما‌، ‏ هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت است. در این مرکز، انواع خدمات مربوط به آزمایش خون به بیماران ارائه می شود. در صورت نیاز به چکاپ کامل می توانید آزمایشگاه آنی آزما را انتخاب کنید. اگر هزینه آزمایش خون با بیمه سلامت پرداخت شود، دیگر لازم نیست که دغدغه قیمت های بالای آزمایشات را داشته باشید. پس اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید، انجام آزمایش چکاپ با بیمه سلامت را در برنامه خود قرار دهید.

 

خدمات مرتبط:

چکاپ سطح ۱

چکاپ سطح ۲

مقالات مرتبط:

آزمایش چکاپ آقایان و ضرورت غربالگری سلامت

آزمایش چکاپ زنان که همه باید انجام دهند.

2 دیدگاه در ‏ اطلاعاتی درباره هزینه آزمایش چکاپ کامل با بیمه سلامت

  1. علی می‌گوید:

    بیمه سلامت با ازاد تفاوتی نداره. منی ک هیچ بیمه ایی ندارم و بیمارم چطور میتونم این هزینه هارو پرداخت کنم. خیلی وقته باید چکاب بدم اما از بی پولی نمیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن پیام
خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما
سلام
به خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما خوش آمدید!
برای ارتباط با اپراتور پیام خود را ارسال نمائید.