سرم تراپی در منزل چیست و چگونه انجام می شود؟

سرم تراپی در منزل

ممکن است افراد و خانواده ها در شرایط مختلف به خدمات سرم تراپی در منزل نیاز پیدا کنند. ممکن است در طول شبانه روز یا نیمه شب دسترسی به مراکز درمانی وجود نداشته باشد. همچنین برخی افراد، از تزریقات می ترسند و اگر قرار باشد این تزریقات در محیط درمانی یا بیمارستان انجام شود، به هیچ وجه حاضر به انجام این کار نیستند یا استرس زیادی دارند.

اما این موارد، همه دلایل نیاز به مایع درمانی در منزل نیستند. برخی افراد به دلیل ناتوانی حرکتی یا بیماری، ناتوانی، سالمندی و غیره نمی توانند برای دریافت خدمات سرم تراپی در منزل به مراکز درمانی مراجعه کنند. در این صورت، نباید بیمار از فرآیند درمانی خود عقب بماند و باید به هر طریقی سرم را تزریق کند.

حال این سوال پیش می آید که سرم تراپی چیست و آیا می توان فقط برای تقویت بیمار، از سرم تراپی استفاده کرد؟ پاسخ این است که سرم تراپی به معنی رساندن آب و املاح به بدن بیمار با تزریق داخل وریدی است و حتماً باید با نسخه پزشک و پس از معاینات بالینی برای بیمار تجویز شود. در غیر این صورت ممکن است پیامدهای منفی برای فرد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تضمین سلامتی با تزریق سرم در منزل

پس از مشورت با پزشک می توانید با تماس با مراکز معتبر مانند «آنی آزما»، سرم تراپی در منزل را با کمک پرستاران یا تکنسین های آموزش دیده و زبده و با خیال راحت در خانه انجام دهید.

در ادامه این مطلب، به موضوع مایع تراپی در منزل و مزایا و سایر نکات مهم مرتبط با این موضوع می پردازیم، اگر تمایل دارید بیشتر با این خدمات آشنا شوید، لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین خدمات سرم درمانی در منزل
بهترین خدمات سرم درمانی در منزل

دلیل استفاده از خدمات سرم تراپی در منزل چیست؟

در گذشته، بیشتر خدمات درمانی از جمله تزریق آمپول و سرم فقط در مراکز درمانی انجام میشد. امروزه، به لطف مراکز معتبر و حرفه ای مانند آنی آزما، امکان سرم تراپی در منزل و دریافت انواع خدمات آزمایشگاهی و درمانی در منزل به راحتی میسر شده است.

شاید این سوالات برایتان به وجود آمده باشد که نحوه سرم تراپی در محل چگونه است؟ فواید سرم تراپی چیست؟ یا ممکن است بخواهید بدانید هزینه سرم تراپی در منزل چقدر است؟ در مورد هزینه ها باید بگوییم که امروزه، مراکز معتبر دارای مجوز سعی می کنند امکان دریافت انواع خدمات تزریق و آزمایشگاهی در منزل را با بیشترین دقت و کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: سرم تراپی و تزریقات توسط آنی آزما

‌در صورت دریافت خدمات در منزل، بیمار می تواند بدون استرس و بدون نگرانی از شلوغی خیابان یا هوای آلوده یا نگرانی از انتقال بیماری ها، خدمات مختلف را در منزل دریافت نماید. در سالهای اخیر، استفاده از خدمات در منزل از جمله سرم تراپی در منزل و غیره به دلایلی که در ادامه به آن اشاره می شود، رشد چشمگیری داشته است.

بهترین خدمات سرم درمانی در آنی آزما
بهترین خدمات سرم درمانی در آنی آزما

مزایای سرم درمانی در منزل

  • امکان دریافت خدمات با سهولت و آرامش بیشتر: منزل راحت ترین مکان برای افراد است. با خدمات مایع تراپی در منزل به راحتی و با خیال راحت می توانید بدون نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد برای مراجعه به مراکز درمانی، این خدمات را در منزل دریافت کنید.
  • سرعت انجام مراحل درمانی: با دریافت خدمات در منزل، دیگر نیازی به منتظر ماندن در صف های طولانی یا انتظار برای خالی شدن تخت برای دریافت سرم ندارید.
  • ایمنی و بهداشت بیشتر: پرسنل شاغل در مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات در منزل، با رعایت تمام شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی به منزل یا محل شما مراجعه می کنند. شما می توانید از رعایت بهداشت و ایمنی در زمان دریافت خدمات سرم تراپی در منزل اطمینان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: وصل سرم در منزل را به آنی آزما بسپارید

  • قیمت مناسب و صرفه جویی در هزینه ها: معمولاً همه مراکز معتبر و داری مجوز، خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهند.
  • کاهش مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی: در صورت دریافت خدمات در منزل، مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی کمتر می شود و امکانات در اختیار بیمارانی قرار می گیرد که باید حتماً از خدمات اورژانسی یا تجهیزات بیمارستانی استفاده کنند.
  • اتلاف وقت کمتر: در صورت دریافت خدمات در منزل دیگر نیازی نیست که به خصوص در شهرهای شلوغ و پرترافیک وقت زیادی را برای مراجعه به مراکز درمانی یا بیمارستان صرف کنید.
  • امکان دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه روز: شما می توانید با تماس با آنی آزما، انواع خدمات آزمایشگاهی و تزریقات و خدمات سرم تراپی در منزل را با خیال راحت در هر ساعت از شبانه روز دریافت نمایید.
خدمات سرم درمانی برای بیماران و سالمندان در منزل
خدمات سرم درمانی برای بیماران و سالمندان در منزل

در زمان سرم تراپی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

باید در زمان سرم تراپی به مواردی از قبیل استریل بودن محل تزریق، توجه به تاریخ انقضای سرم یا آمپول، ارتفاع مناسب نصب سرم، تزریق در شرایط محیطی مناسب از نظر نور و دما، تزریق در ورید مناسب، حفظ آرامش و غیره توجه شود.

بیشتر بخوانید: چگونگی اتصال سرم در منزل و نکاتی که باید به آن توجه کرد

آیا تزریق سرم توسط افراد ناآشنا و غیر حرفه ای کاری درست است؟

از سرم درمانی برای رساندن آب و املاح مورد نیاز بدن استفاده می شود. باید توجه داشته باشیم که تزریق سرم یا آمپول توسط افراد غیر متخصص و یک اشتباه به ظاهر کوچک می تواند نتایج غیر قابل جبرانی به دنبال داشته باشد.

به همین دلیل بهتر است برای دریافت خدمات پرستاری در منزل، از مراکز دارای مجوز و قابل اعتمادی کمک بگیرید که با افراد متخصص و حرفه ای همکاری می کنند.

در دسترس بودن و سهولت دريافت خدمات در محل
در دسترس بودن و سهولت دريافت خدمات در محل

سخن آخر

سرم درمانی در منزل، به عنوان بخشی از فرآیند درمانی بیمار اهمیت زیادی دارد. انجام این خدمات در منزل می تواند علاوه بر راحتی و آرامش، مزایای بیشماری را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد. شما می توانید برای حفظ امنیت و آرامش خاطر خود و بیمار‌تان، از خدمات در منزل «آنی آزما» استفاده کنید.

ما با همکاری بهترین پرسنل مجرب و آموزش دیده و خوش اخلاق، امکان دریافت خدمات سرم تراپی و تزریقات در منزل را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت برای شما و عزیزانتان فراهم کرده ایم. لطفاً در صورت نیاز به این خدمات، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن پیام
خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما
سلام
به خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما خوش آمدید!
برای ارتباط با اپراتور پیام خود را ارسال نمائید.