خرید ویلای لوکس در شمال

خرید ویلای لوکس

خرید ویلای لوکس

امروزه بسیاری از افراد به دنبال تجملات و زیبایی هستند و دوست دارند از وسایل خود گرفته تا محلی که در آن زندگی می کنند؛ لوکس باشد. لوکس به معنای زیبایی و تجمل است. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال خرید ویلای لوکس در شمال هستند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی ویلای لوکس در شمال بپردازیم.

 

 

ویژگی های ویلای لوکس

کسی که قصد خرید ویلای لوکس دارد ابتدا به بررسی ویژگی های ویلای لوکس و تفاوت آن با دیگر ویلاهای معمولی می پردازد. اولین فکری که هر فرد می کند این است که ویلاهای لوکس گران قیمت هستند ولی باید بدانید در کنار گران بودن دارای چه ویژگی هایی است.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که لوکس بودن یا نبودن یک ویلا از نظر هر کس متفاوت است و هر کس نسبت به سلیقه خود می گوید که یک ویلا لوکس است یا نه. در ادامه با ویژگی های عمومی ویلاهای لوکس آشنا می شویم.

موقعیت مکانی ویلای لوکس در شمال

اولین مورد قبل از خرید ویلای لوکس این است که شما باید موقعیت ویلای خود را تعیین کنید؛ زیرا موقعیت و منطقه ویلا روی لوکس بودن یا نبودن ویلا تاثیر بسیار زیادی دارد.به عنوان مثال شما ویلایی را در نظر بگیرید که با بهترین مصالح و همچنین بهترین سبک معماری ساخته شده است ولی در منطقه ای دور از شهر یا منطقه در مرکز شهر که بسیار شلوغ و پر رفت آمد باشد؛ ساخته شود. دیگر آن ویلا جز ویلاهای لوکس به حساب نمی آید.

معمولا ویلاهای لوکس در بهترین منطقه های شمال که دارای آب و هوای بسیار بهتر از مناطق دیگر می باشند ساخته می شود. پس در زمان خرید ویلای لوکس اولین موردی که باید به آن توجه کنید منطقه ویلا است.

چشم انداز ویلا

همانطور که گفته شد ویلای لوکس در بهترین مناطق ساخته می شود و آن مناطق دارای چشم اندازهای خوبی می باشند. ویلاهای لوکس باید منظره و دید به بیرون بسیار خوبی داشته باشند که در شب چشم انداز خوبی داشته باشد. بهترین چشم انداز در شمال کشور چشم انداز رو به دریا یا طبیعت است زیرا حس بسیار خوبی به ساکنان ویلا می دهد.

متریال ویلا

متریال، مصالح ساختمان، اسباب و اثاثیه و معماری ویلاهای لوکس باید از بهترین نوع باشند. مصالح لوکسی که در ویلاهای لوکس به کار برده می شوند و در شمال کشور بسیار رایج هستند؛ عبارتند از:

  •       سنگ مرمر
  •       چوب درختان پهن برگ
  •       گچ با کیفیت بالا
  •       کریستال و بلور

امکانات خاص ویلا

یکی از اصلی ترین ویژگی های ویلای لوکس امکانات آن می باشد. معمولا ویلاهای لوکس دارای امکاناتی می باشند که ویلاهای معمولی ندارند.این امکانات بسیار زیاد است که چند مورد از آنها عبارتند از: سینمای خانگی، استخر، پاسیو، جکوزی، روف گاردن، اتاق خواب مستر، تی وی وال،آتشکده داخل حیاط و….. این امکانات ویلاهای معمولی ندارند و فقط در ویلاهای لوکس وجود دارد.

 

امنیت ویلای لوکس

ویلاهای لوکس معمولا توسط افراد معروف خریداری می شود و همچنین همانطور که گفته شد وسایل و امکانات این نوع ویلاها نسبت به ویلاهای معمولی خاص تر می باشد و گرانتر است.

در نتیجه امنیت یکی از مسائل بسیار مهم در این نوع ویلاها است و در زمان خرید ویلای لوکس باید به این ویژگی توجه خاص داشته باشید. معمولا در ویلاهای لوکس افراد از بیرون محوطه به داخل ویلا یا حیاط ویلا دید ندارد. ویلاهای لوکس به خاطر امنیت دارای حیاط بزرگ با دیوار های بلند هستند. همچنین ویلاهای لوکس دارای دوربین مدار بسته و سنسور حرارتی و صوتی هستند. پس می توان گفت ویلاهای لوکس شمال دارای امنیت کافی هستند.

امکانات خاص ویلا

متراژ ویلای لوکس

ویلاهای لوکسی که امروزه ساخته می شوند نسبت به ویلاهای قدیمی دارای متراژ کمتری می باشد. ویلاهای قدیمی در شمال دارای مساحتی نزدیک به 1000 متر بوده اند ولی امروزه مساحت ویلاها به زیر 400 متر می رسد. البته ناگفته نماند که متراژ پایین تر یک مزیت به حساب می آید و باعث می شود که قیمت ویلا کمتر شود. دلیل دیگر کمتر شدن متراژ ویلاها کمتر شدن اعضای خانواده ها نسبت به قدیم است و یک ویلای بسیار بزرگ برای خانواده کم جمعیت جذابیت بالایی ندارد و بهتر است که ویلاها با متراژ کمتر ساخته شوند تا جذاب تر باشند.

استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت ویلای لوکس

زمانی که شما میخواهید اقدام به خرید ویلا کنید باید علاوه بر اینکه به ظاهر ویلا توجه می کنید به نوع مصالح و متریالی که در ساخت ویلا به کار رفته توجه کنید. سعی کنید در زمان خرید ویلای لوکس به این مورد توجه داشته باشید تا ویلایی که خریداری می کنید بر اساس جدید ترین و به روز ترین مصالح و متریال ساخته شده باشد. از طرفی دیگر اگر مصالح و متریال به روز در ساخت ویلا به کار رفته باشد شما دیگر اطمینان دارید که در مکانی ایمن، محکم و بادوام زندگی می کنید.

ویژگی سالن پذیرایی در ویلاهای لوکس

ابتدا باید یک تعریفی از اتاق یا سالن پذیرایی داشته باشیم و بعد به ویژگی های آن در ویلاهای لوکس بپردازیم. اتاق یا سالن پذیرایی به محلی در ویلا گفته می شود که معمولا در مرکز ویلا قرار دارد و صاحب خانه در آن اتاق یا سالن به پذیرایی مهمان های خود می پردازد. معمولا  سالن پذیرایی در ویلاهای لوکس محلی آرام و دلباز است که باعث آرامش و احساس خوب به اعضای خانواده و همچنین مهمانان می شود. در ساخت اتاق یا سالن پذیرایی از رنگ دیوارها، نوع مبلمان، چیدمان مبلمان ها، اکسسوری لوازم جانبی و…. طوری به کار می رود که بسیار شیک و لاکچری هستند.

http://gillim.ir

نتیجه گیری

ویلاهای لوکس در شمال کشور از قیمت بالایی برخوردار هستند و کسی که قصد خرید ویلای لوکس دارد باید به موارد بسیار زیادی توجه کند تا از خرید خود پشیمان نشود. قبل از خرید سعی کنید منطقه ویلای خود را بررسی کنید تا در یک محلی اقدام به خرید کنید که برای یک ویلای لوکس مناسب باشد. سعی کنید قبل از خرید ویلا سند و پروانه ساخت ویلا را بررسی کنید تا بعدا به مشکل بر نخورید و از خرید خود پشیمان نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن پیام
خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما
سلام
به خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما خوش آمدید!
برای ارتباط با اپراتور پیام خود را ارسال نمائید.