خدمات آزمایش چکاپ در منزل و مزایا و کاربرد آن

آزمایش چکاپ در منزل

آزمایش چکاپ در منزل یکی از خدماتی است که برای افرادی که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند ارائه می شود. به علاوه برخی از افراد در موقعیت جغرافیایی دوری نسبت به آزمایشگاه زندگی می‌ کنند، رفت آمد برای این افراد مشکلات زیادی را به دنبال دارد. برخی دیگر نیز به دلیل مشکلات کاری زمان کافی برای مراجعه حضوری به آزمایشگاه را ندارند. در این شرایط می توانند از خدمات نمونه‌گیری و آزمایش در منزل بهره ببرند. آزمایش خون در منزل تهران برای افراد تهرانی مزایای زیادی در بر دارد.

 در مورد خدمات  چکاپ در منزل چه می دانید؟

آزمایش در منزل طیف وسیعی از آزمایشات را در بر می گیرد. هدف از انجام آزمایش در منزل راحتی بیشتر بیماران می باشد. در واقع آزمایشات چکاپ کامل با بررسی وضعیت کلی سلامتی بدنتان به شما این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنید که در سلامت کامل قرار دارید. به علاوه به شما در تشخیص به موقع بیماری کمک زیادی می کند.

چکاپ منظم سبب اطمینان از تندرستی و سلامتی بدن می شود. به این شکل در صورت بروز بیماری شانس بیشتری برای درمان خواهید داشت. نه تنها افرادی که از بیماری رنج می برند بلکه افراد سالم نیز به صورت روتین و دوره ای به آزمایشگاه ها مراجعه می کنند‌. خدمات آزمایش چکاپ در منزل توانسته تا حدودی هزینه ها را کاهش دهد.

فرقی نمی کند که چه سنی داشته باشید یا میزان سلامتی بدنتان چقدر است به طور معمول نیاز پیدا می کنید که به آزمایشگاه ها مراجعه کنید. همه افراد حداقل نیاز دارند یک بار در سال آزمایش چکاپ بدن بدهند اما خیلی از افراد به دلایل گوناگون مانند مشکلات حرکتی یا عدم برخورداری از زمان کافی نمی توانند به صورت مرتب به آزمایشگاه مراجعه کنند. این افراد برای اینکه بتوانند از میزان سلامت بدن خود آگاه شوند می توانند از خدمات آزمایش در منزل بهره ببرند.

مزایای انجام آزمایش در منزل
مزایای انجام آزمایش در منزل

هزینه آزمایش در منزل چگونه برآورد می شود؟

هزینه خدمات آزمایش چکاپ در منزل با توجه به فاکتوری نظیر؛ نوع آزمایش متفاوت می باشد. به طور کلی آزمایش‌ های پزشکی در دو دسته روتین و غیر روتین قرار دارند. آزمایشاتی نظیر؛ تست خون و ادرار و… در دسته آزمایشات روتین قرار دارند اما تست های خلط و نمونه سلولی و غیره در دسته دیگر تقسیم بندی می شوند.

هزینه این آزمایشات با یکدیگر کاملا متفاوت است. با توجه به اینکه آزمایشات روش های نمونه گیری مختلفی دارند بنابراین می توانند دارای قیمت های گوناگون  باشند. بسته به نوع آزمایش باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید.

البته با توجه به این که آزمایش چکاپ در منزل از هزینه های رفت و آمد جلوگیری می کند می توان گفت نسبت به مراجعه حضوری به آزمایشگاه هزینه کمتری به دنبال دارد. با تماس و مراجعه به آزمایشگاه می توانید هزینه آزمایش خون در منزل را استعلام کنید.

خدمات آزمایش در منزل شامل چه مواردی است؟

خدمات آزمایش در منزل برای کودکان و بزرگسالان شامل انواع آزمایش ها می باشد. می توانید طیف گسترده ای از آزمایشات را در منزل انجام دهید. آزمایشات خون، یکی از آزمایشاتی است که در منزل انجام می شود. متخصصان هر تستی که امکان انجام دادنش در منزل وجود داشته باشد را ارائه می دهند.

برخی از آزمایشاتی که در منزل انجام می شود شامل؛ تست گروه خونی، آزمایش قند خون، آزمایش کلیه، آزمایش چربی خون، تیروئید، کم خونی، ریزش مو و کبد چرب و… می شود. نمونه گیری در منزل برای معلولان، کودکان و بیماران سالمند اهمیت زیادی دارد.

یکی از بزرگترین چالش های افراد معلول و سالمند حضور در محل آزمایشگاه می باشد. اعزام تکنسین های با تجربه به منزل این بیماران می‌ تواند تا حدودی مشکل آنها را برطرف کند. علاوه بر کودکان و افرادی که دارای ناتوانی حرکتی هستند، سالمندان، زنان باردار و افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام دادند نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند.

خدمات آزمایش در منزل برای میانسالان
خدمات آزمایش در منزل برای میانسالان

جمع بندی

در این مطلب در مورد خدمات آزمایش چکاپ در منزل اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. این خدمات برای افرادی که به دلایل گوناگون نمی توانند به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند بسیار مهم تلقی می شود زیرا بدون صرف هزینه رفت آمد می توانند آزمایش خون و نمونه گیری انجام دهند. آزمایش در منزل کرج و تهران برای افرادی که در این موقعیت مکانی زندگی می کنند اهمیت زیادی دارد.

 

خدمات مرتبط:

ویزیت پزشک آنلاین

تزریقات سرم و آمپول در محل

مقالات مرتبط:

نگاهی گام به گام به چگونگی نمونه گیری در منزل

نمونه گیری خون در منزل تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن پیام
خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما
سلام
به خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما خوش آمدید!
برای ارتباط با اپراتور پیام خود را ارسال نمائید.