وصل سرم در منزل را به آنی آزما بسپارید

وصل سرم در منزل

هر فردی در طول زندگی ممکن است که به دلایل مختلف نیاز به سرم درمانی داشته باشد. مراکز درمانی و بیمارستان ها در گذشته این وظیفه را داشتند که پروسه وصل کردن سرم برای بیماران را انجام دهند. اما امروزه، نصب سرم در منزل نیز امکان پذیر است. شما می توانید وصل سرم در منزل را به مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی واگذار کنید. این مراکز، انواع خدمات بهداشتی و درمانی مانند تزریقات در منزل را ارائه می دهند.  

وصل سرم در منزل

تزریقات وریدی مانند تزریق سرم یکی از روش های درمانی موثر برای انتقال دارو و مواد مورد نیاز بدن به صورت مستقیم به داخل رگ های بیمار است. تزریق به موقع سرم می تواند در تامین ویتامین، املاح و مایعات مورد نیاز بدن افراد نقش مهمی داشته باشد. در کل، سرم حاوی مواد اولیه ای است که در سلامت بدن نقش موثری دارند.

 افراد وقتی سیستم ایمنی ضعیفی دارند برای تامین مکمل و ویتامین های بدن خود سرم تزریق می کنند. تزریق سرم می تواند میزان مقاومت بدن افراد را در برابر ویروس ها و عفونت ها افزایش دهد. به علاوه، تزریق سرم به پیشگیری و درمان عفونت ها نیز کمک می کند. تزریق سرم می تواند در مراکز درمانی و در منزل خودتان نیز انجام شود. وصل سرم در منزل بهترین گزینه برای افزایش راحتی بیمار، کاهش اتلاف وقت و ایمنی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: چگونگی اتصال سرم در منزل و نکاتی که باید به آن توجه کرد

مزیت های وصل کردن سرم در منزل

وصل سرم در منزل مزایایی را به همراه دارد. به همین دلیل، امروزه بسیاری از افراد انجام سرم درمانی در منزل را انتخاب می کنند. در این بخش به بررسی مزایای سرم تراپی در منزل می پردازیم:

  • آرامش و راحتی زیاد:

شما می توانید با انتخاب سرم تراپی در منزل، در محیط آرام و راحت منزل خود تحت درمان قرار بگیرید. از آنجایی که محیط منزل بیماران، راحت ترین مکان برای آنها است، وصل کردن سرم در منزل بهترین گزینه می باشد.

  • صرف زمان کمتر:

برای انجام سرم درمانی در بیمارستان و مراکز درمانی باید وقت زیادی را سپری کنید. اما در صورت انجام سرم درمانی در منزل دیگر لازم نیست که زمان زیادی را در مراکز درمانی و ترافیک ها برای رسیدن به بیمارستان بگذرانید.

  • ایمنی بیشتر:

همه ما می دانیم که بیمارستان و مراکز درمانی مملو از آلودگی و عوامل بیماری زا است. با وجود رعایت بهداشت در این مراکز باز هم احتمال وجود عوامل بیماری زا در محیط وجود دارد. بنابراین، وصل سرم در منزل به جای بیمارستان و مراکز درمانی می تواند باعث افزایش ایمنی بیشتر شما شود.

  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی:

یکی از مزایای دریافت خدمات سرم تراپی در منزل، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی است. هر زمان نیاز به وصل کردن سرم داشتید، کافی است با مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی در منزل تماس بگیرید.

وصل سرم در منزل
وصل سرم در منزل

تزریق سرم در منزل برای سالمندان

 فاکتورهایی از قبیل ناتوانی و کهولت سن می توانند راه رفتن فرد را دچار مشکل کنند. از آنجایی که برخی از سالمندان با دلیل افزایش سن دچار مشکلات حرکتی و بیماری های مختلف می شوند، مراجعه به مراکز درمانی برای آنها دشوار است. بنابراین، اگر فرد سالمند به سرم درمانی نیاز داشته باشد، می تواند این مورد از خدمات درمانی را در منزل خود دریافت کند. شما می توانید درخواست اعزام پرستار برای وصل سرم در منزل را در سایت ارائه دهنده خدمات درمانی ثبت کنید تا در اسرع وقت برای نصب سرم به منزل شما مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: سرم تراپی و تزریقات توسط آنی آزما

تزریق سرم در منزل برای بیماران

افراد دارای مشکلات جسمی و حرکتی که نیاز به تزریق سرم را دارند، می توانند از خدمات درمانی در منزل استفاده کنند. با انجام سرم تراپی در منزل، افراد دارای مشکلات حرکتی و جسمانی دیگر لازم نیست که به مراکز درمانی برای وصل کردن سرم مراجعه کنند. از آنجایی که بیماران نباید در محیط های آلوده قرار بگیرند، تزریق سرم در منزل بهترین گزینه برای این افراد است.

وصل سرم در منزل برای کودکان

کودکان معمولاً از مراجعه به بیمارستان ها می ترسند. بنابراین، اگر کودک شما نیاز به سرم درمانی دارد، باید این کار در منزل صورت بگیرد. وصل کردم سرم در منزل باعث کاهش میزان استرس و ترس کودکان و افزایش میزان آرامش آنها می شود. پس اگر فرزند شما نیاز به تزریق سرم های تقویتی دارد، وصل سرم بهتر است که برای حفظ آرامش کودک در منزل خودتان صورت بگیرد.

تزریق سرم در منزل
تزریق سرم در منزل

انواع سرم ها از نظر ترکیبات شیمیایی

سرم ها دارای ترکیبات شیمیایی مختلفی هستند. هر یک از این ترکیبات به تامین ویتامین و املاح مورد نیاز بدن کمک زیادی می کنند.

بیشتر بخوانید: تضمین سلامتی با تزریق سرم در منزل

برخی از انواع سرم ها از نظر ترکیبات شیمیایی عبارتند از:

  • سرم نمکی: تامین مایعات بدن و کمک به افزایش میزان فشار خون
  • سرم رینگر: فراهم کردن املاح مورد نیاز بدن مانند سدیم، کلر و پتاسیم
  • سرم قندی نمکی: قابل استفاده برای فراهم کردن مایعات و املاح مورد نیاز بدن فرد
  • سرم کربوهیدراتی: قابل استفاده برای تامین احتیاجات غذایی در افراد و درمان مشکل نارسایی در گردش جریان خون
  • سرم قندی: درمان افت زیاد قند خون، کاهش میزان تب، کمک به دفع ادرار بیماران دارای مشکل کلیوی
تزریق سرم توسط مجموعه آنی آزما در منزل
تزریق سرم توسط مجموعه آنی آزما در منزل

وصل سرم در منزل توسط آنی آزما

مراکز درمانی و بهداشتی مختلفی در زمینه ارائه خدمات در منزل فعالیت می کنند. آنی آزما یکی از شناخته شده ترین مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات در منزل است. متخصصان مجموعه آنی آزما در تلاش هستند تا انواع خدمات درمانی را به بهترین نحو به بیماران ارائه دهند. ‏وصل سرم در منزل نیز یکی از این خدمات درمانی است. اگر نیاز به تزریق سرم در منزل دارید، انجام پروسه درخواست اعزام پرستار در سایت انی آزما بسیار ‏راحت است.

پس از ثبت درخواست، در کوتاه ترین زمان ممکن پرستاران مجرب این مجموعه برای وصل سرم به ‏منزل شما مراجعه می کنند. ‏شما می توانید خدمات وصل سرم در منزل را به صورت 24 ساعته توسط مجموعه انی آزما دریافت کنید. این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما می باشد. پس برای سرم درمانی در منزل به شما دریافت خدمات از آنی آزما را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن پیام
خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما
سلام
به خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما خوش آمدید!
برای ارتباط با اپراتور پیام خود را ارسال نمائید.