نمونه گیری در محل چگونه انجام می شود؟

این روز ها، در شهر های بزرگ و حومه مراجعه به آزمایشگاه بسیار وقت گیر و پر دغدغه شده است که شخص ساعت ها باید در ترافیک یا صف های نوبت دهی منتظر بماند. همین امر، موجب بدتر شدن وضعیت روحی و جسمی فرد مورد نظر می شود. بنابراین بهترین راه حل این است، که دیگر به آزمایشگاه نروید و منتظر بمانید تا تیم با تجربه ما در سریعترین زمان به منزل شما بیایند تا خدماتی از جمله: آزمایش تست کرونا، میکروب شناسی و کلیه آزمایش های تخصصی را برای رفاه حال شما ارائه دهند. با ما همراه باشید تا شما را با نحوه انجام نمونه گیری در محل اشنا کنیم.

آزمایش چکاپ در منزل نمونه گیری در محل
آزمایش چکاپ در منزل

                                                              

نمونه گیری در محل دقیقا به چه معناست؟

نمونه گیری در منزل و محل کار به این صورت است که متخصص از طرف آزمایشگاه ما به مکانی که شما حضور دارید اعزام می شود تا نمونه ها را کاملا اصولی جمع آوری کند و با رعایت کردن نکات بهداشتی، نمونه را برای بررسی دقیق به آزمایشگاه منتقل کند. این نکته حائز اهمیت است، نمونه برداری در منزل شما، هیچ فرقی با نمونه برداری در مرکز آزمایشگاه ندارد. بنابراین، شما با خیال راحت می توانید آزمایش خون در منزل را انجام دهید.

جواب آزمایشنمونه گیری در محل
جواب آزمایش

خدمات نمونه گیری در محل یا محیط کار شامل چه مواردی است؟

در سال های اخیر، اهمیت معاینات و چکاب ها به مقدار زیادی افزایش یافته است، زیرا افراد از سبک زندگی ناسالم، عادات بد غذایی و کم تحرکی برخوردار هستند که باید به آزمایشگاه بروند، اما مراجعه به آزمایشگاه‌ ها برای افراد سالخورده، معلولان و افراد ناتوان می تواند بسیار دشوار باشد. علاوه بر این، کسانی که شاغل هستند و فرصت رفتن به آزمایشگاه را ندارند نمونه گیری در محل یا منزل برای آن ها گزینه عالی است زیرا آن ها بدون تغییر برنامه و اختلال در زندگی، آزمایشگاه را به محل مورد نظر خود دعوت می کنند. ما طیفی از آزمایش ها و چکاب هایی که توسط تیم تخصصی ما انجام می شود را برای شما عزیزان لیست کرده ایم عبارتند از؛

  • تست بارداری
  • کنترل دیابت و فشارخون
  • خدمات پت
  • آزمایش های خون، ادرار و مدفوع
  • تست های آنتی بادی، قارچ، HIV، ژنتیک
  • غربالگری
  • سرولوژی
  • بررسی هورمو ها، تیروئید و عفونت ها
  • چکاپ نوزادان و سالمندان
  • آزمایش چکاپ پزشکی
 تست پاپ اسمیر رایگان تهران نمونه گیری در محل
تست پاپ اسمیر رایگان تهران

                                                              

آیا نمونه گیری در محل بدون نسخه پزشک امکان پذیر است؟

جالب است بدانید که، برای خدمات پزشکی در منزل نیازی به نسخه پزشک نمی باشد و متخصصان ما بصورت آنلاین نسخه تجویز می کنند. علاوه بر این، اگر از قبل نسخه پزشک را دارید، می توانید در وب سایت ما قسمت ثبت درخواست آزمایش آنلاین، نسخه خود را درج کنید تا پزشک متخصص در اسرع وقت به منزل شما فرستاده شود.

پذیرش آنلاین آزمایشگاه به چه صورت است؟

در واقع، پذیرش آنلاین آزمایشگاه به این صورت است که شما وارد آدرس وب سایت می شوید و در مرحله نخست، برای رزرو آنلاین فرم را پر می کنید تا کادر مجرب ما  ظرف 12 ساعت با شما تماس بگیرند و در مورد نحوه پذیرش، شرایط و هزینه آزمایش، شما را راهنمایی کنند. حائز اهمیت است، نتایج نمونه گیری های جمع آوری شده ظرف 24 تا 48 ساعت به صورت الکترونیکی و بدون خروج شما از منزل یا فیزیکی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد.

قیمت انواع آزمایش ها و نمونگری ها به چه عواملی بستگی دارند؟

شایان ذکر است، هزینه آزمایش ها بسته به آیتم های آزمایشی متفاوت هستند. بنابراین، بیمه تکمیلی هزینه را به میزان قابل توجهی پوشش می دهد. اگر تحت پوشش هیچگونه بیمه ایی نیستید جالب است بدانید که، هزینه آزمایش در مرکز آزمایشگاه هیچ فرقی با آزمایش و نمونه گیری در محل ندارد، بنابراین توصیه می شود برای سهولت و تسریع در روند آزمایش خود، از خدمات پزشکی در منزل استفاده کنید.

جمع بندی

همانطور که مستحضر هستید، این روز ها نمونه گیری در محل و انجام کلیه آزمایشات جزء خدمات جدید محسوب می شود که مورد استقبال مراجعین زیادی قرار گرفته است، زیرا از ائتلاف وقت و هزینه آن ها به مقدار گسترده ایی جلوگیری می شود. علاوه بر این، مرکز آزمایشگاهی ما مفتخر است، از طریق دستگاه ها و فناوری های پیشرفته و تخصصی انجام کلیه آزمایشات مانند؛ تست PCR، چکاپ بدن و غیره را به منظور رفاه حال تمام مراجعین، در مکان مورد نظر آن ها ارائه دهد. وقت شما مراجعین برای ما بسیار ارزشمند است.

 خدمات مرتبط:

چکاپ ویژه سرطان برای آقایان

چکاپ پایه

مقالات مرتبط:

آشنایی با چکاپ آزمایش سالمندان و ضرورت های آن

مزایای منحصر به فرد نمونه گیری آزمایش خون

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن پیام
خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما
سلام
به خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما خوش آمدید!
برای ارتباط با اپراتور پیام خود را ارسال نمائید.