‏آزمایش قند خون در منزل یا FBS در خانه را جدی بگیرید

آزمایش قندخون در منزل

شاید برای شما نیز جالب توجه باشد که چطور امکان انجام آزمایش در منزل وجود دارد. آزمایش در منزل با خدمات سایت آنی آزما امکان پذیر است.در صورتیکه می خواهید از خدمات ما بهره مند شوید، کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان مجموعه آنی آزما در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و بدون اتلاف وقت، آزمایش قندخون در منزل را انجام می دهند.

انجام آزمایش خون در منزل برای تشخیص بیماری دیابت

یکی از بیماری های رایج، بیماری دیابت است. این بیماری در صورت افزایش غیرطبیعی میزان قندخون بروز پیدا می کند. به منظور مشخص کردن اینکه به دیابت مبتلا هستید یا خیر باید از شما آزمایش قندخون در منزل گرفته شود. میزان قندخون تان از طریق آزمایش قندخون اندازه گیری می شود.  علاوه بر تشخیص دیابت، بیماران دیابتی نیز می توانند با انجام آزمایش قندخون، قندخون خود را کنترل کنند. توجه داشته باشید که تغییرات حاد و شدید قندخون می تواند سلامت فرد را به خطر انداخته و باعث مرگ، آسیب مغزی یا اغما شود.

در صورتیکه فکر می کنید مبتلا به دیابت شده اید، برای تشخیص دقیقتر می توانید از خدمات آزمایش قند خون در منزل استفاده کنید. سایت آنی آزما، خدمات آزمایش در منزل را به بهترین نحو به بیماران ارائه می دهد.

علائم بیماری دیابت

در صورتی که علائم زیر را دارید بهتر است برای تشخیص دقیق بیماری دیابت آزمایش قند خون را انجام دهید. علائم بیماری دیابت عبارتند از:

  • تکرر ادرار
  • احساس ضعف و لرزش
  • تشنگی زیاد
  • تاری دید
  • کاهش حافظه

در آزمایش FBS در منزل چه چیزی بررسی می شود؟

آزمایش قندخون در منزل  به منظور تعیین اینکه سطح قندخون تان در محدوده طبیعی قرار دارد یا خیر انجام می شود. در کل، آزمایش قند جهت تشخیص بیماری دیابت، غربالگری یا نظارت بر پروسه درمان بیماری دیابت در آزمایشگاه یا منزل انجام می شود.

علائم بیماری دیابت را جدی بگیرید
علائم بیماری دیابت را جدی بگیرید

آمادگی های لازم برای انجام آزمایش FBS در منزل

در صورتی که قصد انجام آزمایش قند خون در منزل را دارید باید آمادگی هایی نیز داشته باشید. آمادگی های لازم برای انجام آزمایش دیابت در منزل عبارتست از:

  • آزمایش قندخون به صورت ناشتا:

به منظور انجام آزمایش قندخون ناشتا برای تشخیص دیابت باید تا هشت ساعت قبل از آزمایش چیزی نخورید.

  • آزمایش تحمل گلوکز دهانی:

این نوع آزمایش برای تشخیص بیماری دیابت در خانم های حامله انجام می شود. به طور معمول از آزمایش تحمل گلوکز برای افراد غیر باردار استفاده نمی شود.

  • آزمایش قند خون ۲ ساعت بعد از صرف صبحانه:

این آزمایش پس از گذشت 2 ساعت از صرف صبحانه انجام می شود. توجه داشته باشید که این آزمایش به تشخیص دیابت کمک نمی کند. آزمایش قندخون در منزل 2 ساعت بعد از صرف صبحانه برای سنجش میزان قندخون در افراد دیابتی است.

آزمایش سنجش قند خون در منزل
آزمایش سنجش قند خون در منزل

خطرات و عوارض آزمایش FBS

آزمایش قندخون با هیچگونه خطر یا عوارض جانبی همراه نیست. البته در برخی از موارد ممکن است که فرد در محل خون گرفته شده، تورم و کبودی را مشاهده کند. این عوارض کوتاه مدت است و بعد از یک روز برطرف می شود.

انجام آزمایش دیابت در کوتاه ترین زمان

تست قندخون باید با دقت زیادی انجام شود. در آنی آزما، متخصصین با تجربه در زمینه انجام آزمایش دیابت فعالیت می کنند. دستگاه های پیشرفته، متخصصین آموزش دیده و مجرب و ارائه خدمات در منزل در کوتاه ترین زمان و به بهترین وجه جزو مزایای دریافت خدمات از سایت آنی آزما است.

در صورتیکه با خواندن این مطلب متوجه شدید که علائم دیابت را دارید، کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان آنی آزما در کوتاه ترین زمان، فرد متخصص را برای انجام آزمایش دیابت به منزل تان اعزام می کنند. بنابراین، اگر فکر می کنید که دیابت دارید به منظور گرفتن آزمایش قند خون در منزل تامل نکنید. توجه داشته باشید که پیشگیری از بروز دیابت بهتر از درمان این بیماری است.

میزان قندخون تان را اندازه بگیرید
میزان قندخون تان را اندازه بگیرید

سخن آخر

اگر علائمی مانند تکرر ادرار، تاری دید، تشنگی زیاد، کاهش حافظه را دارید بهتر است که تست دیابت انجام دهید. شما می توانید در منزل خودتان و بدون اتلاف وقت، تست FBS را انجام دهید. سایت آنی آزما، خدماتی مانند انجام آزمایش قندخون در منزل را با هزینه مناسب و به بهترین نحو به شما ارائه می ‏دهد.‏

 

خدمات مرتبط:

چکاپ ویژه کبد

چکاپ تیروئید سطح ۲

مقالات مرتبط:

بهترین زمان چکاپ قند خون چه موقع است؟

علائم و روش های درمان دیابت و کنترل قند خون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن پیام
خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما
سلام
به خدمات نمونه گیری در محل آنی آزما خوش آمدید!
برای ارتباط با اپراتور پیام خود را ارسال نمائید.